сряда, 3 януари 2018 г.

Преместване на блога в новия ми сайт


Годините минават, аз научавам нови неща, старая се да се развивам и да правя по-добре това, което обичам, за да бъда още по-полезна на хората около мен. Така реших, че е време да си направя собствен сайт, в който да има информация за музикотерапията и за моята дейност, а това пък ме доведе до решението да преместя блога си там - на новия адрес.



И така, сайтът най-сетне е факт, можете да го разгледате на музикалнотокътче.бг



Малко по малко ще премествам статиите в тамошния си блог, като същевременно ще пиша и нови статии, така че за известно време този блог ще съществува паралелно с новия, но съдържанието в двата ще бъде различно. Новите си статии ще публикувам само в новия блог и когато публикувам там някоя от старите статии, ще я изтривам от тук. Така, когато тук не останат повече статии, ще закрия блога. Като начало, на новия адрес можете да откриете една от любимите на всички статийки - История с чай или що е то музикотерапия, а също така можете да прочетете и една съвсем нова-новеничка статия, която написах и качих днес - Защо избрах музикотерапията

Междувременно практическите ми занимания с музикотерапия разширяват обхвата си, като в момента работя с младежите от Социалната чайна във Варна, провеждам индивидуални сесии с деца с нарушения от аутистичния спектър и регулярно организирам музикални работилници, отново в Чайната. Както виждате, когато написах "История с чай", която беше първата ми статия, която някога изобщо съм писала - съм си преплела, без да предполагам, пътя с този на чаените приключения, при това неслучайно, защото чаят и музиката много успешно вървят ръка за ръка. 

Не може и без графата "бъдещи творчески планове", така че под сурдинка ще споделя - планирам да започна организирането и на специални антистрес музикотерапевтични сесии, които вероятно също ще провеждаме в Чайната - мястото там е перфектно за целта, а и си струва повече хора да бъдат привлечени към тяхната кауза, за която можете да прочетете повече тук. Така че, когато нещата са готови, ще ви информирам официално, вече в новия си сайт, затова стойте във връзка и го посещавайте от време на време ;) 

Разбира се, ако това, което правя, ви харесва, можете да споделите новия ми сайт с приятелите си, за да достигне информацията до възможно повече хора. Така ще помогнете за популяризирането на музикотерапията у нас, за което ще ви бъда безкрайно благодарна, тъй като тя наистина прави чудеса и е време повече хора да чуят за нея. Ще се радвам на всякакви отзиви, коментари и препоръки, които искате да ми дадете, или ако просто желаете да споделите нещо с мен - целта на този блог, както и на новия ми сайт, е да бъдем във връзка и да сте информирани за всички новости в областта на музикотерапията в България и по света.